Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady Gminy i rolnictwa
1) wymagania niezbędne (konieczne):
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe.
f) biegła obsługa komputera -umiejętność korzystania z programów zawartych w pakiecie biurowym MS Office,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
h) prawo jazdy kat. B
2) wymagania dodatkowe:
a) preferowane kierunki wykształcenia - prawo, administracja,
b) dobrze widziane doświadczenie zawodowe,
c) dobra znajomość przepisów ustaw, w szczególności: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie przyrody, o ochronie zwierząt , o ochronie roślin, o ochronie danych osobowych,
d) systematyczność, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność.
Zapewnienie obsługi administracyjno-organizacyjnej Rady Gminy i komisji Rady Gminy, w szczególności:
1) przygotowywanie posiedzeń sesji Rady Gminy i komisji Rady;
2) przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie pracownikami materiałów pod obrady Rady Gminy i komisji Rady i ich doręczanie radnym:
3) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących merytorycznie Rady Gminy oraz projektów planu pracy;
4) podawanie do publicznej wiadomości informacji o terminach sesji Rady wraz z planowanym porządkiem obrad;
5) opracowywanie materiałów z obrad sesji Rady Gminy i komisji: uchwał, protokołów posiedzeń, opinii, wniosków oraz przekazywanie ich wójtowi i podmiotom właściwym do ich wykonania;
6) ewidencja uchwał Rady Gminy, protokołów sesji i komisji;
7) przedkładanie aktów prawnych organom nadzoru;
8) przekazywanie uchwał Rady Gminy i wyciągów z protokołów sesji podmiotom właściwym do ich realizacji;
9) prowadzenie spraw dotyczących oświadczeń majątkowych radnych i pozostałych osób zobowiązanych do ich złożenia;
10) organizowanie i obsługa narad, konferencji, spotkań z mieszkańcami, zwoływanych przez przewodniczącego Rady Gminy i przewodniczących komisji Rady;
11) prowadzenie spraw związanych z wyborami, referendami i konsultacjami społecznymi;
12) przyjmowanie i rejestracja skarg, wniosków i petycji składanych do Rady Gminy;
13) prowadzenie zbioru wniosków, zapytań i interpelacji radnych oraz udzielonych odpowiedzi;
14) pomoc przy organizacji kontroli zewnętrznych prowadzonych przez Komisje Rady Gminy;
15) przygotowywanie i obsługa administracyjno-techniczna wyboru ławników sądowych;
Z zakresu rolnictwa :
1) współpraca z instytucjami i organizacjami rolniczymi, w tym:
- z inspekcją ochrony roślin w zakresie sygnalizowania pojawienia się chwastów, chorób i szkodników w uprawach oraz nadzór nad ich zwalczaniem;
- z Wojewódzkim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego, Izbą Rolniczą, ARiMR i innymi,
2) przyjmowanie zgłoszeń o zachorowaniu lub o podejrzeniu zachorowania na choroby zakaźne - współpraca w tym zakresie ze służbami weterynaryjnymi;
3) koordynacja prac w zakresie szacowania strat w rolnictwie, powstałych wskutek klęsk żywiołowych; kompleksowa obsługa komisji ds. szacowania szkód;
4) nadzór nad gospodarką leśną , współpraca z leśniczym lasów prywatnych;
5) prowadzenie całości spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów oraz wymierzanie kar pieniężnych za samowolne usunięcie drzew i krzewów;
6) nadzór nad parkiem, kontrola stanu drzewostanu, współpraca z konserwatorem zabytków;
7) nadzór nad sprawami dotyczącymi zaopatrzenia w wodę, w tym weryfikacja kosztów przedkładanych przez przedsiębiorstwo wodno-kanalizacyjne, analiza projektów regulaminów dostarczania wody;
8) prowadzenie całości spraw wynikających z ustawy o ochronie zwierząt;
9) prowadzenie spraw z zakresu prawa łowieckiego;
10) nadzór nad utrzymaniem ładu i porządku na terenie Gminy –wykonywanie bieżącej kontroli oraz egzekwowanie wypełnienia obowiązków w tym zakresie od właścicieli nieruchomości;
11) stała koordynacja prac porządkowych na terenie gminy, wykonywanych przez pracowników porządkowych, osoby zatrudnione na podstawie umów cywilnoprawnych, w ramach współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy i w ramach wykonywania prac społecznie użytecznych oraz nadzór nad pracownikami wykonującymi prace porządkowe;
12) przygotowywanie decyzji administracyjnych na czasowe zajęcie pasa drogowego oraz naliczanie opłat z tego tytułu;
13) nadzór nad realizacją i konserwacją oświetlenia ulic i dróg;
14) nadzór nad utrzymaniem przystanków komunikacyjnych.
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV)
3) kwestionariusz osobowy
4) potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów dotyczące :
- wykształcenia,
- ukończonych kursów, szkoleń i innych dodatkowych uprawnień,
- świadectwa pracy,
5) dokument potwierdzający niepełnosprawność – w przypadku kandydatów niepełnosprawnych chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
6) oświadczenia kandydata:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na wskazanym stanowisku .
7) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji i klauzula informacyjna zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia .
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy, oświadczenia oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze - 1 etat
(w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę umowa zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy; podczas trwania umowy pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem, pozytywny wynik egzaminu jest jednym z warunków dalszego zatrudnienia).
2) Praca biurowa – samodzielne stanowisko, związane z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze, bezpośredni kontakt z klientem, praca wymagająca mobilności, wyjazdów w teren, często jest wykonywana pod presją czasu.
3) stanowisko pracy zlokalizowane będzie na parterze budynku (podjazd dla niepełnosprawnych),
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konstantynów w sierpniu 2020 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest mniejszy niż 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy składać, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i Rolnictwa ” w sekretariacie Urzędu Gminy Konstantynów ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 2, pok. Nr 16 lub przesłać pocztą na adres Urzędu w terminie do dnia 14 września 2020 r. do godziny 1400(decyduje data wpływu do Urzędu.)
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, określone w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu 83 3414192 wew. 25 i 26
Dodano do BIP dnia 01-09-2020 15:11:01